Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 9. novembra 2014

Moja najobľúbenejšia značka!!! LIMECRIME








LosAngelská značka, ktorej majiteľkou je 33 ročná, modrovlasá Doe Deere je tou najúžasnejšiou kozmetickou značkou, ktorú som mohla zatiaľ vyskúšať a vlastniť. :)
Ich firemnou stratégiou je, aby sme sa, my dievčatá nebáli vyjadriť kozmetikou svoju osobnosť (aj keby sme boli jednorožce :P ).
Produkty sú samozrejme crueltyfree a vegan, nehovoriac o ich neskutočnej výdrži, vôni a kráse :)









Unicorn lipsticks: 14,52 eura










Carousel Glosses: 13,72 eur


Tu si môžete pozrieť recenziu na lesky.


Velvetines sú moje TOP produkty. Najskôr sú ako lesk na pery, ale do pár sekúnd zaschnú a sú nádherne matné a dlhooooootrvajúce. Plus nerobia žiadne odtlačky.

Velvetines: 16,14 eura

Určite si pozrie túto mini recenziu na Limecrime a túto druhú dlhšiu recenziu na Limecrime Unicorn Lipticks a Velvetines







Cena Liquid liner: 11,30 eura








Cena Zodiac glitter: 10,48 eura


Tu je tutoriál na to, ako vytvoriť krásny makeup s Limecrime Glitters.



Cena lakov na nechtíky: 6,46 eura








Cena Venus paletky je: 33,89 eur (no, momentálne je vypredaná) :(

Tu si pozrite návod na makeup s touto úžasnou Venus paletkou.

A tu už je krásna majiteľka Limecrimu Doe Derre. Na každej fotke má na sebe Velvetinsky, alebo Unicorn lipsticks. OH!!! <3


Pink velvet



Airborne unicorn



Black velvet



Suedberry






Serpentina lipstick



 Salem velvetines



Wicked velvetines







A aj celebritky nosia LIMECRIME!!!!! :)






Takžéééé poštovné na Slovensko je 8,84 eura.

Ja mám doma 4 produkty od Limecrimu (Airborne unicorn, D´lilac, Red velvetines a Wicked velvetines) a neviem si ich vynachváliť. Nechcem už nosiť nič iné...

Naozaj, je to ako raj na zemi pre pery <3

Každopádne túžim po všetkých produktoch a to znamená, že sa s vami rada zložím na poštovné :) Stačí mi napísať na mail: barbora.kramerova@gmail.com

Páči sa ti táto značka? Chcela by si ju vyskúšať, alebo už máš pár kúskov doma?
Daj mi vedieť do komentu, prosííím. :)

Krásnu noc, lásky!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára