Vyhľadávať v tomto blogu

sobota 8. novembra 2014

CHI CHI Cosmetics


                    CHI CHI je austrálska značka, ktorá pôsobí na trhu už od roku 1997.
                                                       NEtestovaná na zvieratách!!!!

                                        Pozrite si  Video recenziu na CHI CHI cosmetics.





 Cena: 20,70 eur





 cena Glossy lip stain: 11,72 eur




 tu je: Video recenzia na Chi Chi creamy Matte liquid lipsticks






13,10 eur




13,82 eur







15,86 eur


Pozri te si aj: Video porovnanie Chi chi nudes paletky a Urban Decay naked paletky





10,33 eura / kus






15,86 eur






13,79 eur


                                      Tu je ich stránka:  www.chichicosmetics.com



- Poštovné na Slovensko stojí 17,34 eur, ak nakúpite pod 100 AUS (69,36 eur).

- Ak váš nákup presiahne túto sumu, poštovné je zadarmo a kozmetiku máte doma do 15 pracovných dní.

- Ked ste príliš nedočkavé, môžete si zvoliť express shipping, ktorý Vám doručí zásielku do 5 pracovných dní, ale priplatíte si 10 AUS (6,94 eur).

- Tovary ako laky na nechty, voňavky a samo opaľovacie prípravky sú označené ako nebezpečný tovar na prepravu, preto si vyžaduje aj dlhší čas na zaslanie zásielky (5-20 prac. dní).



Ja osobne som ju ešte neskúšala, ale mám ju na osobnom wishliste, hlavne rúže, pretože som lipstick addict <3 a pretože recenzie (linky vyššie) ma presvedčili, že sa oplatia kúpiť.


VYSKÚŠALI STE UŽ OD NICH NEJAKÝ PRODUKT? AK ÁNO, AKÝ?
AK NIE, KTORÝ BY STE CHCELI VYSKÚŠAŤ?

Ak Vám niečo padlo do oka, ale je Vám ľúto dať toľko za poštovné, napíšte mi do komentu, ale na mail: barbora.kramerova@gmail.com a môžme sa spoločne zložiť na poštovné :)

Neviem sa dočkať!

S láskou,
           
                     Barík


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára