Vyhľadávať v tomto blogu

štvrtok 20. novembra 2014

ANASTASIA BEVERLY HILLS



Anastasia Beverly hills je americká značka, ktorú založila Anastasia Soare známa ako Kráľovna obočí.
Pozri si krátke video o tejto úžasnej žene TU.

Na svojej stránke ponúka všetky možné produkty vyvinuté špeciálne pre vytvorenie perfektného obočia a pre správne kontúry tváre.


Tu môžeš vidieť návod na vytvorenie krásneho obočia.



Medzi najpredávanejšie produkty patria jednoznačne Dipbrow pomades, ktoré ladia ku všetkým odtieňom obočia/vlasov.

Check out zopár recenzií na značku Anastasia Beverly Hills: TU áááááááááá TU.














Cena Dipbrow Pomade je 14,46 eur.
















Contour Kit je za 31,90 eur.


Ponúkajú aj rôzne iné produkty, ako paletky, korektory, maskary, ceruzky.

anastasiabeverlyhills.com




Poštovné na Slovensko je 14,32 eur.




Prosím napíš mi, ak sa rozhodneš  kúpiť si niečo, čo ťa na mojom blogu inšpirovalo. :)

10 komentárov:

  1. Dobry den mam zaujem objednat si ako ste objednavala vy?? Mozete sa mi ked tak ozvat na mail? Dakujem nikollvrablecova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobry den mam zaujem objednat si ako ste objednavala vy?? Mozete sa mi ked tak ozvat na mail? Dakujem nikollvrablecova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobry deň. Dá sa objednať tovar? Dakujem. inka.sykorova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobry den mala by som zaujem si objednat. Prosim Vas ozvite sa mi na moj gmail. Pavlaboronova101@gmail.com dakujem pekne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj objednávaš tovar na Slovensko? kankova.z@gmail.com dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj objednávaš tovar na Slovensko? kankova.z@gmail.com dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež by som mala záujem si niečo objednať....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si objednala na FB Anastasiabeverlyhils a bola som veľmi spokojná konkrétne Brow pomade :-)))

      Odstrániť
  8. Mala by som záujem,ak to teda je originál...:) tu je môj e-mail: n.somerhalder@azet.sk ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Poslala som Vám názov stránky na FB

    NÁZOV STRANKY JE : American cosmetics Slovakia

    OdpovedaťOdstrániť